Institut d'Educació Secundària (IES) públic a Torrelaguna

Tipus:
Públic

Informació de contacte

Institut d'Educació Secundària (IES) Alto Jarama es troba a Torrelaguna, Madrid (trobar Institut d'Educació Secundària (IES) a Torrelaguna, Madrid):

Calle Caja Ahorros y Monte de Piedad 13
28180 Torrelaguna, Madrid, Espanya
GEO: 40.827843, -3.540818
Parking cerca de Institut d'Educació Secundària (IES) Alto Jarama (Torrelaguna, Madrid)

Ensenyaments

Alto Jarama és un Institut d'Educació Secundària públic on s'imparteixen els següents ensenyaments:

Educación Secundaria Obligatoria (12-16)
Bachillerato de Humanidades y Ciencias Sociales (16-18)
Bachillerato de Ciencias y Tecnología (16-18)
Enseñanzas de cualificación profesional inicial de la familia electricidad y electrónica

Grau Mig Formació Professional

Gestión Administrativa

Valoracions

Nivell acadèmic
Llengües extrangeres
Instal·lacions
Valors
Nota global

Comentaris dels usuaris

1 Mi hijo este próximo curso se va, faltan profesionales de la enseñanza y con ganas de trabajar. Solo quieren alumnos robot. Como los alumnos tengan un criterio personal fuera de lo que buscan los profesores para trabajar lo mínimo tened por cuenta que le darán la espalda. alumne fins el 2018 (28/06/2018)